The Emporium Plovdiv MGallery- pięciogwiazdkowy hotel dołącza do butikowej kolekcji hoteli Accor. Pierwszy hotel tej marki w Bułgarii zaoferuje gościom 49 starannie zaprojektowanych pokoi i 12 apartamentów.
The Emporium Plovdiv
The Emporium Plovdiv - MGallery
The Emporium Plovdiv - MGallery
The Emporium Plovdiv - MGallery

Za projekt odpowiada wielokrotnie nagradzana pracownia S+S Sundukovy Sisters, znana w branży między innymi z projektów wnętrz hoteli Pullman Berlin Schweizerhof czy Le Louis Versailles Chateau MGallery w Paryżu.

Głównym celem pracowni było zachowanie budynku dawnego domu towarowego – Evmolpia, znanego symbolu miasta Płowdiw, poprzez przywrócenie oryginalnych elementów wystroju i włączenie ich do projektu hotelu z dbałością o lokalne dziedzictwo. Złote panele w hotelu nawiązują do odkryć starożytnych artefaktów ze złota, które odkryto w dawnej ojczyźnie Traków.

Bardzo ciekawie zaprojektowano pokoje, których okna wychodzą na wspólne patio. Obok okien umieszczono strefę dzienną, którą od reszty przestrzeni oddziela wezgłowie łóżka. Goście będą jednak mogli obserwować to co dzieje się na zewnątrz, dzięki lustrom umieszczonym naprzeciwko łóżka.

The Emporium Plovdiv - MGallery
The Emporium Plovdiv - MGallery
The Emporium Plovdiv - MGallery
The Emporium Plovdiv - MGallery

Po raz pierwszy na Bałkanach Accor wprowadza innowacyjne technologie do hotelowych pokoi, dzięki koncepcji Smart Rooms. Inteligentne pokoje posiadają szereg luksusowych funkcji, które pozwalają gościom na zarządzanie przestrzenią zależnie od ich indywidualnych upodobań czy nastroju: dostosowanie oświetlenia, atmosfery, otwieranie i zamykanie zasłon oraz sterowanie funkcjami audiowizualnymi.

Do dyspozycji podróżnych i lokalnych gości będzie pierwszy w Bułgarii Champagne Bar & Cocktail Lounge, który powstał we współpracy z Moët & Chandon, restauracja Torro Premio oraz restauracja i bar sushi Torro Grande.

Zgodnie z filozofią marki, w której każdy hotel ma być niepowtarzalny. The Emporium Plovdiv – MGallery we współpracy z francuską firmą Shams Conseils Paris opracowuje unikatowy zapach, który podkreśla ekskluzywność tego miejsca w nawiązaniu do jego historii.Jednocześnie jako pierwszy z hoteli w kolekcji zaoferuje gościom wyjątkową linię luksusowych francuskich kosmetyków Fragonard, marki z prawie 100-letnią tradycją.

Otwarcie hotelu zaplanowano na maj 2022 roku, a już teraz dokonywać można rezerwacji. Ceny pokoi zaczynają się od 600 złotych za dobę, a apartamentów od 1000 złotych za dobę.

Tekst powstał na podstawie informacji prasowej Accor

Zdjęcia: materiały prasowe Accor