Po raz pierwszy na Bałkanach Accor wprowadza innowacyjne technologie do hotelowych pokoi, dzięki koncepcji Smart Rooms. Inteligentne pokoje posiadają szereg luksusowych funkcji, które pozwalają gościom na zarządzanie przestrzenią zależnie od ich indywidualnych upodobań czy nastroju: dostosowanie oświetlenia, atmosfery, otwieranie i zamykanie zasłon oraz sterowanie funkcjami audiowizualnymi.
Do dyspozycji podróżnych i lokalnych gości będzie pierwszy w Bułgarii Champagne Bar & Cocktail Lounge, który powstał we współpracy z Moët & Chandon, restauracja Torro Premio oraz restauracja i bar sushi Torro Grande.
Zgodnie z filozofią marki, w której każdy hotel ma być niepowtarzalny. The Emporium Plovdiv – MGallery we współpracy z francuską firmą Shams Conseils Paris opracowuje unikatowy zapach, który podkreśla ekskluzywność tego miejsca w nawiązaniu do jego historii.Jednocześnie jako pierwszy z hoteli w kolekcji zaoferuje gościom wyjątkową linię luksusowych francuskich kosmetyków Fragonard, marki z prawie 100-letnią tradycją.
Otwarcie hotelu zaplanowano na maj 2022 roku, a już teraz dokonywać można rezerwacji. Ceny pokoi zaczynają się od 600 złotych za dobę, a apartamentów od 1000 złotych za dobę.
Tekst powstał na podstawie informacji prasowej Accor
Zdjęcia: materiały prasowe Accor